INFORMÁCIE O NÁKUPOCH A PLATBE

Ako sa dá platiť?

Momentálne máme k dispozícii iba dve možnosti platby.

#1 – prevodom na účet: po potvrdení objednávky Vám príde email s inštrukciami na platbu. Požadovanú sumu prevediete na náš účet a po pripísaní tejto sumy budeme tovar expedovať

#2 – dobierkou: pokiaľ si zvolíte možnosť dobierky zaplatíte požadovanú sumu pri preberaní tovaru

Čo sa deje po objednaní tovaru?

Pokiaľ si od nás objednáte tovar, po doručení objednávky sa snažíme Vašu požiadavku čo najrýchlejšie vybaviť. V prípade ak by sme daný tovar nemali na sklade, snažíme sa ho čo najskôr doplniť alebo Vás kontaktovať pre úpravu objednávky. Hneď ako máme všetok tovar pre Vašu objednávku pohromade, tento dôkladne zabalíme a odošleme na Vami zadanú adresu.

Bude tovar označený ako vypredaný znova v ponuke?

Našu ponuku pív sa snažíme pravidelne obmieňať. Preto je možné, že pivo, ktoré ste si od nás objednali pred mesiacom, už nikdy znova nebude. Pivá, na ktoré ale máme výborné ohlasy sa snažíme variť znova tak, aby sme uspokojili záujem zákazníkov.

Ako dostanem svoj doklad o kúpe?

Pri predaji tovaru sme povinný Vám vždy poskytnúť doklad o kúpe (pokladničný blok alebo faktúru). V prípade objednania tovaru cez náš eshop Vám bude originál dokladu zaslaný spoločne s tovarom k Vám domov. V prípade potreby si od nás môžete kedykoľvek vyžiadať kópiu faktúry, ktorú Vám doručíme mailom alebo poštou podľa Vašej požiadavky.

Predávate aj darčekové poukážky?

Darčekové poukážky nemáme v ponuke. Ak by ste ale chceli niekomu darovať naše pivo, napíšte nám správu a niečo spoločne dohodneme k vzájomnej spokojnosti 🙂

Dostanem ten istý produkt ako je na fotke?

Produkty si fotíme sami, čiže to čo vidíte na fotkách väčšinou aj dostanete v balíku domov. V určitých prípadoch sa môže stať, že na fotke sú aj iné predmety, ktoré slúžia iba na dotvorenie pozadia alebo atmosféry a tieto veci nebudú predmetom dodania (napríklad pohár na fotkách s pivom, pri objednávke piva a pod.).

INFORMÁCIE O POŠTOVNOM A DOPRAVE

Akým spôsobom mi bude tovar doručený?

Momentálne máme k dispozícii iba možnosť dopravy prostredníctvom kuriéra. Pokiaľ nám do poznámky k objednávke napíšete aj konkrétne miesto Zásielkovňe, v ktorej by ste si chceli tovar prevziať, môžeme ho zaslať aj prostredníctvom zásielkovne. Po vzájomnej dohode je možné si tovar prevziať aj osobne v Žiline alebo v Levoči, ale nevieme to v každom prípade garantovať.

Koľko stojí poštovné?

Vzhľadom na to, že pivo je relatívne ťažký produkt, je poštovné vypočítané podľa váhy Vašej objednávky. Základné poštovné je 4 € a podľa stúpajúcej váhy sa môže poštovné zvýšiť až na 8 €. Viac ako osem eur si neúčtujeme.

V prípade objednávky, ktorá by bola extra ťažká (napríklad KEG sudy alebo podobne) je poštovné vypočítané osobitne. Vždy sa snažíme nájsť najlacnejšie možnosti dopravy k Vám a pokiaľ je to možné snažíme sa zabezpečiť aj osobný rozvoz, pretože priamy kontakt so zákazníkmi je pre nás veľmi dôležitý.

Nerozbije sa mi tovar pri doručení?

Všetky produkty sa snažíme zabaliť tak, aby k Vám prišli bez najmenšieho poškodenia. V prípade, že zistíte, že tovar k Vám dorazil poškodený, ihneď nás kontaktujte, ako aj na túto skutočnosť upozornite doručovateľa. Spravte si fotografie poškodenia. V takýchto prípadoch spustíme reklamačné konanie s doručovateľskou spoločnosťou a tovar Vám bude vymenený.

Nepokazí sa nepasterizované pivo pri preprave?

Remeslné pivo je vždy veľmi citlivé na skladovanie. Všeobecne by sa pivo malo skladovať v chlade, čo pri preprave nie je vždy dodržané. Zatiaľ sa podľa našej skúsenosti žiadne pivo pri preprave nepokazilo, aj napriek nedodržanej teplote. Každopádne ale, snažíme sa plánovať dopravu tak, aby bolo pivo čo najkratšie na ceste (napríklad neposielame balíky v piatok alebo pred predĺženými víkendami a pod.) a rovnako si vyhradzujeme možnosť odmietnuť poslať pivo v prípade extrémnych horúčav. Takéto situácie sa snažíme následne so zákazníkmi riešiť individuálne, tak, aby sme ani Vám ani nám nespôsobili podmienkami prepravy zbytočné komplikácie.

REKLAMÁCIE A VRÁTENIE TOVARU

Môžem pivo vrátiť ak mi nebude chutiť?

Dúfame, že taká situácia sa nikdy nestane! Je ale prirodzené, že každý z nás má iné chute a preferencie. Remeselné pivo treba ochutnávať a objavovať niekedy aj nečakané kombinácie a chute. K niektorým štýlom sa musíte doslova “prepiť”.

Pokiaľ sa nejdná o vadu piva a určitý typ piva nie je iba podľa Vašej chuti a predstavy, pivo sa bohužiaľ nedá vrátiť alebo reklamovať. Dajte nám ale o tom určite vedieť a nabudúce sa pokúsime pripraviť štýl, ktorý Vám bude možno viac vyhovovať. Pokiaľ by sa náhodou stalo, že pivo je objektívne pokazené, určite sa budeme snažiť Vám nepríjený zážitok vykompenzovať. Netreba zabúdať aj na dobu spotreby a správne skladovanie remeselného piva (najmä jeho uloženie v chlade).

Môžem vrátiť iný tovar (ako pivo)?

Iný tovar (okrem piva) je možné podľa zákona vrátiť do 14 dní od doručenia. Tovar, ktorý si prajete vrátiť musí byť nepoškodený a v originálnom obale. Pre uplatnenie vrátenia tovaru počas 14 dní od nákupu, musíte vyplniť formulár na vrátenie tovaru, ktorý tvorí prílohu našich obchodných podmienok a následne formulár aj tovar odoslať ku nám späť.

Po doručení a kontrole tovaru Vám do 14 dní vrátime kúpnu cenu.

Kde môžem vyskúšať Vaše pivo pred jeho kúpou?

Každé naše pivo je dodávané viacerým prevádzkam. Nemáme vlastný podnik so stálou ponukou. Aj to je typickým znakom kočovného pivovaru. Aktuálne novinky a správy o tom kde sme dodali pivo, alebo kde ho môžete kúpiť a ochutnať nájdete najčastejšie na našich sociálnych sieťach (FB: @pivovarkruzok, IN: @pivovar_kruzok).

Nebojte sa ale skúšať niečo nové a pokiaľ máme pivo na sklade, objednajte si ho priamo domov. Každá nová skúsenosť Vás posunie ďalej!